STATUS UPDATED!
ASSALAMUALAIKUM... Ziraa tak sabar nak cuti sem.Kehkehkeh. Sir, saya nak A+ ea untuk subject ini :) kehkehkeh...
I LOVE YOU !: LUKA !

Wednesday, June 15, 2011

LUKA !

 

 Luka
Luka yang terdalam
Saat kau luahkan
Kita dah berakhir

Hancur
Hancurnya hatiku
Saat kau pergi
Tinggalkanku di sini

Dimana janji manismu dulu
Mengapa engkau sanggup menidakkan hatimu
Saat manis yang kita lalui
Akan aku jadikan semuanya
Pengajaran untukku hadapi seluruh hidupku

Masih terasa kucupan darimu
Di saat kau melafazkan cinta
Kita berjanji kan tetap bersama sehingga akhirnya

Jika
Dapatku kembali
Ke saat itu
Akan ku perbetulkannya

Aku masih tak dapat menerima
Kesilapan kecil yang membawa bencana

Ohh

Saat manis yang kita lalui
Akan aku jadikan semuanya
Pengajaran untukku hadapi seluruh hidupku

Masih terasa kucupan darimu
Di saat kau melafazkan cinta
Kita berjanji kan tetap bersama sehingga akhirnya

Ohh

Aku masih tak dapat menerima
Kesilapan kecil yang membawa bencana

Saat manis yang kita lalui
Akan aku jadikan semuanya
Pengajaran untukku hadapi seluruh hidupku

Masih terasa kucupan darimu
Di saat kau melafazkan cinta
Kita berjanji kan tetap bersama sehingga akhirnya

Andai masih ada ruang untukku
Andai diriku masih punya waktu
Percaya padaku ku hapus dukamu segala resahmu

Ohhh

Jika
Dapatku kembali
Ke saat itu
Akan ku perbetulkannya

* ziraa mmg suke sgt3 lagu LUKA by zarul & the protest nih. lirik diaa mmg betol2 bermakna fer those having a heartbreak after break up with love one.. so, korang semuaa bole laa dedicate lagu nih pd ex2 korang yg tinggalkan korang mcm tuu jep. diaa pon akn tauu yg lagu nih sbnrnye melambangkan betapa sakitnye hati dan perasaan apabila ditinggalan sebegitu dn akhirnye terjadilah LUKA ~ :) cheer up guys ! *

No comments:

Post a Comment