STATUS UPDATED!
ASSALAMUALAIKUM... Ziraa tak sabar nak cuti sem.Kehkehkeh. Sir, saya nak A+ ea untuk subject ini :) kehkehkeh...
I LOVE YOU !: SAYA PEMALAS!

Wednesday, November 9, 2011

SAYA PEMALAS!


ASSALAMUALAIKUM :)

huhhh~ PENAT ziraa tengok meja ziraa berselerak ni.. Eee, ta kemas pon ea. HAHA. Ok laa, minggu ni ziraa memang PEMALAS TAHAP DEWA! malas yang teramat sgt sgt sgt laa kan. Kurang dari seminggu je lagi ziraa akan berangkat zooommmm ke UiTM Segamat.. Alhamdulillah~ Hari yang kini dinanti2kan hampir tiba juga kan.. Sebab tuu laa ziraa MALAS gila nak kemas meja ni. Bukan meja je bilik pon cikai2 je kemas. Mungkin sebab ziraa ta ready lagi nak tinggalkan rumah kesayangan ziraa ni kan. Ye laa, da honeymoon 2 bulan kat rumah mengganggur pula tuu.. So, memang macam orang gilaa laa duduk rumah ni.. Kurang dari seminggu je ziraa akan pergi. Arggghhh! Sedihh laa = ''(
Sorry ziraa menangis seketika.. HAHA. Pack barang pon belom bt ape2 lagi. Gila malas laa weyhh..

MALAS MALAS MALAS MALAS MALAS MALAS
NAZIRA JAMIL MALAS........!!!
hahahahahaHAHA (aku gilaa)
da ta ade ape da nak cakap. Ziraa kena rajinkan diri untuk kemas bilik ni. HEHE.. ok laa, paipai ;)

No comments:

Post a Comment