STATUS UPDATED!
ASSALAMUALAIKUM... Ziraa tak sabar nak cuti sem.Kehkehkeh. Sir, saya nak A+ ea untuk subject ini :) kehkehkeh...
I LOVE YOU !: RINDUUU diaa setengah mati !
ASSALAMUALAIKUM DEAR PRETTY AND HANDSOME READERS!

Sunday, October 30, 2011

RINDUUU diaa setengah mati !


 

Aku ingin engkau ada disini
Menemaniku saat sepi
Menemaniku saat gundah

Berat hidup ini tanpa dirimu
Ku hanya mencintai kamu
Ku hanya memiliki kamu

Aku rindu setengah mati kepadamu
Sungguh ku ingin kau tahu
Aku rindu setengah mati

Meski tlah lama kita tak bertemu
Ku slalu memimpikan kamu
Ku tak bisa hidup tanpamu

Aku rindu setengah mati kepadamu
Sungguh ku ingin kau tahu
Ku tak bisa hidup tanpamu
Aku rindu

Lagu ini ziraa khas tujukan kepada diaa.. Lirik dia betul2 sama dengan perasaan ziraa sekarang ni.. 1st time ziraa dengar je lagu ni ziraa terus menangis.. Sebab rian D'masiv nyanyi memang menyentuh hati ziraa(gedik kot nak nanges2 ni kan).. sayangg, i hope you will understand my feelings to you, sayangg.. I already OWN you, sayangg.. but, I still need you when I go lonely and sad..... i really miss you sayangg :*

*sorry laa jiwangg sangatt.. sengaja laa.. HEHE :) *

No comments:

Post a Comment